Jdi na obsah Jdi na menu
 


Nejčastější dotazy - FAQ

  • Proč nakupovat u Fontana di Cristalli?

Výrobky Fontana di Cristalli jsou ručně vyráběné z kvalitních materiálů od kvalitních a prověřených českých dodavatelů. Každý kus je originál jediný svého druhu, tudíž se Vám nikdy nestane, že potkáte někoho, kdo se bude chlubit stejným šperkem či dekorací.

Nevlastním však velkou firmu s desítky zaměstnanců a tisíci výrobky na skladu. Každý výrobek sama navrhnu a s maximální láskou a péčí vyrobím, tudíž si sama ručím za kvalitu každého výrobku. Nabízím široký sortiment výrobků od šperků, přes bytové dekorace až po pletené zboží. Zboží pravidelně doplňuji a vždy je z čeho vybírat. Pokud se Vám však stane, že si i přesto nevyberete, ráda Vám vyrobím zboží dle Vašeho přání. Spokojenost zákazníků je pro mne vždy na prvním místě! Více o mne a jedinečnosti Fontana di Cristalli.

 

  • Musím být registrovaný/á, abych mohl/a nakoupit?

Nemusíte, nakupovat lze jednoduše i bez registrace. Nezapomeňte, že registrace má své výhody - například na svém účtu můžete sledovat průběh zásilek, neuteče Vám již žádná novinka, slevová akce ani soutěž.

 

  • Jak zjistím, zda je zboží skladem?

Veškeré vystavené zboží v eshopu je 100% skladem a připraveno k okamžitému odeslání (více výše).

 

  • Kdy obdržím zboží?

Po provedení objednávky zpravidla odesláno do 1 pracovního dne! Všechno zboží vystavené v eshopu je 100% skladem a je v případě zboží na dobírku odesláno do 24 hodin od objednávky, v případě bankovního převodu jsou balíčky odesílány do 24 hodin od připsání peněz na můj účet.  Doručení se liší v závislosti na vybraném přepravci - zpravidla je však do druhého dne. Více ve článku Doprava a platba.

 

 

  • Jak zboží posíláte a jak zboží uhradím?

Svým zákazníkům nabízím přepravu Českou poštou a osobní vyzvednutí na adrese prodejce (Kontakt).

Zboží můžete uhradit buď na dobírku nebo bankovním převodem. V případě osobního odběru hotově.

 

 

  • Jak zjistím stav své objednávky?

Stav své objednávky můžete sledovat po přihlášení do svého účtu (registrace na Fontana di Cristalli). Po předání zboží přepravci budete informováni jeho stavu systémem včetně sledovacího čísla zásilky.

 

 

  • Chtěl/a bych zboží reklamovat nebo vrátit. Jak mám postupovat?

Jestliže chcete zboží vrátit či reklamovat, mám pro Vás sepsané kroky, co je potřeba udělat. Ty najdete zde.

 

 

  • Mohu si nechat vyrobit zboží dle svých představ?

Samozřejmě! Pokud se jedná o zboží spadající do mého nabízeného sortimentu (šperky, bytové dekorace), ráda Vám vyrobím na přání zboží dle Vašich požadavků. Formulář s žádostí i výrobu zboží na zakázku najdete zde.

 

 

  • Můžu získat slevu na nákup?

Ano, přihlaste se k odběru novinek a získejte zajímavé slevy. Fontana di Cristalli můžete sledovat také na Facebooku, kde o slevách a soutěžích informuji.

 

 

  • Kde mám vložit slevový kód, abych získal/a slevu?

Váš slevový kód můžete uplatit přímo v nákupním košíku. Pod seznamem zakoupeného zboží zadáte kód kupónu a kliknete na "Přidat slevový kupón" a cena se vám rovnou přepočítá.

 

 

 
 


Přihlášení

Spokojení zákazníci

Jana R. - Recenze

Nádehrné náušnice. Děkuji a doporučuji.

Gabriela V. - Recenze

Krásné a originální výrobky! Maximální spokojenost.

Martina A. - Recenze

Skvělý přístup k zákazníkovi. A co se šperku týče - je krásný a originální.

Naďa V. - Recenze

Velká spokojenost. Doporučuji a moc děkuji.

Jana H. - Recenze

Zásilka došla v pořádku, milé překvapení v podobě návodu na ošetřování cínových šperků a malého dárečku. Moc děkuji a prodejce hodnotím na výbornou ***


Archiv

Kalendář
<< prosinec >>
<< 2018 >>
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Statistiky

Online: 2
Celkem: 10515
Měsíc: 4528
Den: 220